Fosile- Minerale -Cristale-Roci

Toate sunt pulbere de piatra. Chiar si gandurile sunt pulberea stancilor launtrice framantate de vanturile si apele destinului.

duminică, 16 iunie 2013

Nodul de cremene cu urme de prelucrare vechi

                           Nodul de cremene cu urme de prelucrare vechi, sterse usor de roluire prin apa.


                          Piesa provine din zona Cazanesti Valcea- cunoscuta pentru cultura de prund.









Nodul de cremene





Un comentariu:

  1. Buna ziua.
    Am ajuns si eu neintamplator pe site-ul dumneavoastra, in cautare de cremene. As dori sa cumpar. Si sa-l folosesc pentru a imbunatati calitatea apei, dupa cum am auzit ca se facea mai demult. O incercare... Dar nu stiu unde sa gasesc. Va rog daca aveti cremene, sau vreun gand spre ajutorul meu, scrieti-mi pe adresa: cebzamail@yahoo.ro

    Va doresc cele bune.

    Anastasia M

    RăspundețiȘtergere